Пам’ятка споживача

Споживач –це фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.

Якщо Ви вважаєте, що Ваші права споживача порушено, звертайтесь до суб’єкта господарювання з письмовою заявою, із зазначенням фактів порушення Ваших прав. У випадку коли господарюючий суб’єкт не вжив заходів, щодо усунення порушених прав, Ви можете звернутися з письмовою заявою до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та Галицьке районне управління відділ ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області  за адресами та телефонами:

Посада Адреса Контактні  дані
 Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області вул. Берегова, 24, м.Івано-Франківськ,76019 тел. 51-13-89
Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області. вул. Січових Стрільців,15, Івано-Франківськ , 76018 (03422) 53-48-66

E-mail  ifyzps@vetif.gov.ua

Галицьке районне управління відділ ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області Івано-Франківська область м. Галич, вул. С.Бандери, 99Б індекс 77100 тел. (03431) 2-29-30

E-mail galych-dergprod@vetif.gov.ua

Зразок звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області

                                                                                                        Начальнику Головного управління
Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області

П.І.Б.

Від кого:
П.І.Б.
Поштова адреса
Телефон

Скарга (заява, пропозиція)

Стислий опис проблемного питання із зазначенням юридичної назви підприємця та його фактичного місцязнаходження.

Прошу Вас …. (що Ви просите від нашої служби)

Додаток: копія товарного чеку (і т.д.).
Дата                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Підпис

До звернення долучаються копії наявних документів (розрахункового документа, договору, заяви до господарюючого суб’єкта, фотофакти порушення, тощо)